Człowiek

Człowiecze życie, jest równe wschodowi i zachodowi słońca. Świeci swym blaskiem za dnia, po nocy ponownie wstaje. Podobnie jest, z człowieczą dojrzałością. Wschód z pełnią minął, zachód nastaje by znów powstać...

niedziela, 20 marca 2016

Moi Drodzy

Miło mi, że do naszego grona Seniorek i Seniorów, dołączają przyszli kandydaci na Seniorki i Seniorów. Z powodu czego, bardzo się cieszę a więc witam wszystkich bardzo serdecznie :) Mam nadzieję, że wspólne chwile i doświadczenia życia każdego z nas, będą nas łączyć a nie dzielić. Ponieważ, zanim każda czy każdy z nas stał się Seniorką lub Seniorem, również był kiedyś młodym i dojrzewającym człowiekiem. A zatem, nie stoi nic na przeszkodzie by i teraz pokolenia się łączyły i wzajemnie wspierały, służąc sobie pomocą. Dlatego też, na obecną chwilę z punktu widzenia jako Seniora apeluję, zarówno do Seniorek i Seniorów a także do młodszego pokolenia o jedność, która pomoże każdemu z nas bez względu na wiek milej i łatwiej przeżyć, te trudne dla nas wszystkich czasy. Chciałbym także, by z nami łączyli się też wszyscy obojga płci Seniorzy z całego świata, jak też młodsze pokolenia bez względu na wiek. Myślę, że byłaby wspaniale gdybyśmy wszyscy wspólnie utworzyli takie miłe w jedności Grono. Czasy dla nas wszystkich nastały trudne, a więc czemu by nie umilać sobie wzajemnego czasu życia, jeśli jest ku temu taka możliwość. Albowiem, jakkolwiek by nie było tak my Seniorzy młodym jesteśmy potrzebni, jak i młodzi nam Seniorom. W związku z czym, chciałbym także poznać wasze opinie na poruszony przeze mnie dzisiejszy temat. Zapewniam, że będzie mi miło zapoznać się z waszymi odpowiedziami, niezależnie jakiego rodzaju będą i że każda sprawi mi ogromną radość. Z góry dziękuję, za odwiedziny i komentarze. Serdeczności, dla wszystkich mnie odwiedzających i czytających. Dla wszystkich miłych Pań a zwłaszcza dla zacnych Seniorek Ukłony! Dla Kolegów Seniorów i zabierających głos Mężczyzn Szacun! Dobrego dnia moi Drodzy!
Ze względu na pierwszy dzień wiosny...
dla Szanownych wszystkich Pań
pozostawiam tę kwiatową mozaikę
wraz z serdecznymi Ukłonami!
Korneliusz

20 komentarzy:

  1. Witam cię Seniorzę i dziękuje za cudowne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję Agnieszko. Kłaniam się!

      Usuń
  2. Serdecznie dziękuję, Korneliuszu , za "+" dla mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Mario! Również dziękuję, za komentarz.
      Kłaniam się!

      Usuń
  3. Byłoby dobrze, gdyby było tak jak w swoim wpisie napisałeś. Wiosenna mozaika jest prześliczna, dziękuję za jej dar i miłe słowa, jakie dla nas kobiet w swoich wpisach pozostawiasz :) Serdeczności Korneliuszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Deszczowa dziewczyno, za miły komentarz.
      Mam nadzieje, że z czasem będzie.
      Dla miłych Pań zawsze :)
      Kłaniam się!

      Usuń
  4. Popieram Twój apel. Dziękuję, za piękne kwiatuszki.
    Serdeczności Korneliuszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się zgadzasz i że kwiatki się podobają.
      Dziękuję Liliano :) Kłaniam się!

      Usuń
  5. Znalazłam apel o jedność, a więc jestem :) Widzę, małe podobieństwa w blogu z małymi różnicami i myślę, że dobrze trafiłam. W takim razie, miło mi będzie w tak zacnym gronie. Treść mądra, a kwiatuszki piękne. Dziękuję. Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Emmo!
      Bardzo mi miło, że dołączyłaś do naszego Grona Seniorów. Dziękuję, za uznanie i miły komentarz.
      To miłe, że są w nas podobieństwa i że niekiedy czynimy podobnie. Kłaniam się!

      Usuń
  6. Radosnych Świąt Pańskiego Zmartwychwstania
    Z serca Ci życzę...
    Serdeczności Korneliuszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Deszczowa dziewczyno, z wzajemnością :)
      Pomimo, że już po świętach.
      Kłaniam się!

      Usuń
  7. Wszystkim życzę: Zdrowych i Radosnych Świąt Wielkiej Nocy! PS. https://www.youtube.com/watch?v=K2ltR0s8eqw#t=21

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo Probusie
      Mimo, że już po świętach, to z wzajemnością :) Szacun!

      Usuń
  8. Życzę wesołych i pogodnych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu
      Choć, już po świętach, to z wzajemnością :)
      Kłaniam się!

      Usuń
  9. Znakomity apel, jak najbardziej za.
    Pozdrawiam Wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Emanuelu!
      Dzięki wielkie, za uznanie.
      Szacun!

      Usuń

Bądź dojrzałym, dumnym i honorowym...

Bądź dojrzałym, dumnym i honorowym...

Translate