Człowiek

Człowiecze życie, jest równe wschodowi i zachodowi słońca. Świeci swym blaskiem za dnia, po nocy ponownie wstaje. Podobnie jest, z człowieczą dojrzałością. Wschód z pełnią minął, zachód nastaje by znów powstać...

poniedziałek, 22 lutego 2016

Witam

Pośród wielu blogów, postanowiłem i ja w sieci zaistnieć, pomimo sędziwego wieku. Jak to przysłowie mówi, nic co ludzkie nie jest nam obce. Tak więc, prowadzenie bloga z dojrzałymi treściami, również do tego porzekadła się zalicza. Z uwagi na to, że wielu sędziwych pań i panów w dzisiejszej dobie czasu, wstydzi się swojej starości. A tu, nie ma się czego wstydzić tylko być dumnym, że się tego właśnie wieku dożyło. Ponieważ, nie każdemu jest on dany. Na wstępie powiem, że starość nie boli a jeśli, to tylko starcza głupota i nic po zatem. Jeśli, ktoś ma inne zdanie, niż to które ja tu określiłem, zapraszam do dyskusji na temat starości i ogólnie dojrzałego życia. Kolegom po wieku, oddaję szacun! Wszystkie miłe, odważne i będące sobą Panie Seniorki pozdrawiam i ukłony wraz z różą zostawiam!

Dla Pań!

24 komentarze:

  1. Myślę że zaistniejesz bo dużo jest w sieci seniorek i seniorów, którzy się swojego wieku nie wstydzą i cenią sobie swoje własne życiowe doświadczenia, z którymi chętnie się z innymi dzielą. Oczywiście też jest tak, że są i tacy którzy wciąż udają młodych (zarówno kobiety jak i mężczyźni) co jest naprawdę śmieszne, przynajmniej dla mnie. Ja wstydziłabym się udawać że jestem młoda, mając już swoje lata których ukryć się nie da a więc, po co udawać kogoś kim się już od bardzo dawna nie jest. Śmieszą mnie tacy ludzie, o których inaczej nie da się powiedzieć jak tylko tak: "Z tyłu liceum, z przodu muzeum" i to najbardziej świadczy o człowieku, czy jest normalnym Człowiekiem czy niepoważnym i bezmyślnym co rzeczywiście świadczy o "starczej głupocie". Bardzo dobry i mądry temat obrałeś na pierwszy wpis na swoim blogu, z którym zgadzam się co do joty. Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie i życzę Ci spokojnego wieczoru oraz dobrej nocy. Dobranoc Korneliuszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Halinko, za dodanie nadziei. Również, za obszerny komentarz. Ukłony!

      Usuń
    2. Nie ma za co, mi również jest miło ze z nami tu Jesteś :) Widzę że różyczka się zmieniła ale może i lepiej, bo ta jest bardziej naturalna no i do tego biała. Moc serdeczności Korneliuszu

      Usuń
    3. Również i mi, dziękuję Halinko. Tak, zmieniłem na białą. Myślę, że bardziej stosowna. Uszanowanie!

      Usuń
  2. Post zacny i warty uwagi i dyskusji, tylko czy znajdą się chętni by na ten temat dyskutować? Halinka, powiedziała w komentarzu to, co ja też bym powiedziała, a więc tylko podkreślę fakt, że nie ma nic gorszego od :starczej głupoty" bez obrazy, dla tych co jej w sobie nie posiadają. Zobaczymy, czas pokaże ilu będzie chętnych do rozmowy... Pozdrawiam Cię Korneliuszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jarzębinko, za dołączenie się do rozmowy i poparcie wypowiedzi Halinki. Tym samym, za uznanie tematu, jakiego się podjąłem. Ukłony!

      Usuń
    2. Ja także, bardzo dziękuję Tobie i Halince. Ją również, bardzo lubię :) Fajnie się z Wami dyskutuje... Serdeczności dla Was Obydwoje

      Usuń
    3. Dziękuję Jarzębinko, w imieniu własnym i Halinki. Z tobą, także miło się rozmawia. Ukłony!

      Usuń
  3. Serdecznie Wszystkich pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to prawda, co w swoim wpisie napisałeś.
    Debata, się już toczy, gratuluję...
    Serdeczności Korneliuszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lilianko! Fakt, toczy się i to dzięki Wam drogie Panie! Ukłony!

      Usuń
  5. Witam Pana seniora i cięszę się ze bedzie pan prowadził bloga mam nadzieje że będzie wiele ciekawej treść na tym blogu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Niewiasto! Dziękuję, za miły wpis. Postaram się i mam taką nadzieję, że będzie ciekawie. Ukłony!

      Usuń
  6. Dziękje za piękną róże białą

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno, tak myślę. Ponieważ, blog zawiera mądre i pożyteczne przesłanie. Do tego, pięknie jest poprowadzony. Dżentelmeński nastrój tu panuje, a więc zachęcająco, by odwiedzać i czytać. Również, sobie mile podyskutować. Biała róża, jest symbolem czystości, a to jest bardzo ważne. Serdeczności Seniorze Korneliuszu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Matyldo, za tyle miłych słów. Jestem pełen nadziei, jak będzie, to się z czasem okaże. Ukłony!

      Usuń
  8. Dyskusja wrze, a więc temat bardzo dobry. Podzielam zdanie, z się wypowiadającymi. Serdeczności dla się wypowiadających! Szacun Korneliuszu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Aleksandrze! No tak, nawet się nie spodziewałem, z powodu czego jest mi bardzo miło. Dziękuję, każdemu komentującemu za szczere wypowiedzi, także i za Twoje ich uznanie. Szacun!

      Usuń
  9. Jestem pełen podziwu i uznania, dla Twojej Seniorskiej działalności, jak też z racji słusznie podjętej tematyki na Twoim blogu, która skłania do zadumy nad dojrzałym już życiem i jego wartością. Również, ze względu bardzo mądrych wypowiedzi pod nim dyskutujących w większości Pań, którym się Kłaniam! Szacun Korneliuszu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Janie! Dzięki bardzo, że podzielasz i uznajesz moje działanie w internecie, w kwestii pisania bloga i jego tematycznej zawartości. Również, za miłe okazywanie szacunku dla komentujących mnie Pań Seniorek i nie tylko, bo z tego co wynika z komentarzy, to czytają i komentują moje treści Panie w różnym wieku, co bardzo mnie motywuje do dalszego pisania. A zatem, podzielam Twoje Ukłony dla miłych Pań, pozostawiając dla Ciebie Szacun!

      Usuń
  10. Witam Seniorze. Dobrze trafiłeś, bo już ją jestem. Bloga założyłam 5 lat temu aby się nie nudzić i nie żałuję tej decyzji, dobrze się bawię i kocham robić zdjęcia. Tobie więc też życzę samych przyjemności z jego prowadzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać, tak miłe słowa za które bardzo dziękuję. A zatem, witam Cię Droga Seniorko Gigo bardzo serdecznie w naszym blogowym Klubie Seniorów :) Bloga, dopiero od kilku dni prowadzę i mam nadzieję, że spełnią się Twoje życzenia. Serdeczności! Kłaniam się Gigo!

      Usuń

Bądź dojrzałym, dumnym i honorowym...

Bądź dojrzałym, dumnym i honorowym...

Translate